Dpf filtro išprogramavimas

Mes Jums siūlome pačius geriausius specialistus bei moderniausią įrangą.

DPF filtrų patikra ir kietųjų dalelių šalinimasdpf filtro isjungimas

Serviso paslaugos norintiems išjungti kietųjų dalelių filtrą. Atliekame kietųjų dalelių filtro programavimo darbus ir fizinį pačio filtro šalinimą.

Kietųjų dalelių filtro šalinimas (DPF filtro šalinimas, išpjovimas, išjungimas, kietųjų dalelių filtro FAP deaktyvavimas)

 

Dyzelino dalelių filtrai šiuolaikiniuose automobiliuose pradėti montuoti nuo, maždaug, 2001 metų, bet didžioji dauguma dyzelinių automobilių su tiesioginiu įpurškimu, DPF filtro savo komplektacijoje sulaukė tik 2005 metais, kada ši technologija buvo standartizuota. Tais pačiais metais ES šalyse buvo pristatytas „Euro 4“ ekologinis standartas. Visi parduodami ir eksploatuojami automobiliai atitinkantys „Euro 4“ reikalavimus turi DPF kietųjų dalelių filtrą. Šiame straipsnyje pasistengsime Jums pateikti kuo daugiau informacijos apie šį įrenginį. Supažindinsime su jo struktūra bei veikimo principais.

Mieste, kietųjų dalelių (DPF) filtro ilgaamžiškumas nukenti. Netinkama regeneracija bei prasta priežiūra ir nepastovus važiavimas dažnai reiškia tai, kad jį sėkmingai eksploatuoti neišeis daugiau nei 120-200 tūkstančių kilometrų. Po to, kai filtras nustoja veikti, jį privaloma pakeisti arba reikia atlikti DPF filtro išjungimą tinkamu būdu. Kietųjų dalelių (DPF) filtrai yra gana brangios detalės, kurių kainos svyruoja nuo 700 iki daugiau nei 2500 eurų. Gana dažnai nutinka taip, kad nebetinkamas naudoti filtras keičiamas į visiškai naują.

Tokiu atveju galite rasti ir alternatyvą – variklio valdymo bloko programoje pašalinti DPF filtrą ir visus susijusius ECU procesus. DPF filtro išprogramavimas atliekamas kompiuteriu ir išjungus nereikalingų procesų valdymą filtras tampa fiziškai nebereikalingu.

Nuotraukoje matote: šiuolaikinio dyzelinio variklio kietųjų dyzelino dalelių filtras

Venkite pigios ir neoficialios programinės įrangos pagalba vykdomų filtrų atjungimo alternatyvų. Kai kietųjų dalelių filtras pašalinimas fiziškai ir ECU (pagrindiniam variklio kompiuteriui) nebepavyksta jo aptikti – imasi generuotis klaidos. Šitaip atjungiant filtrą neišvengsite problemų. Padidės degalų sąnaudos, suprastės variklio darbas, nes kompiuteris ims prastai kontroliuoti įpurškimą, o korekcija bus daroma jaučiant, jog DPF filtras vis dar yra aktyvus.

Tik su profesionalia programine įranga atliktas kietųjų dalelių filtro išjungimas užtikrins ilgaamžišką ir sklandų variklio veikimą. Kuro suvartojimą paprastai sumažina FAP filtro pašalinimas. Pašalinus minėtą detalę, automobilis ima atitikti E3 arba E2 taršos standartą (priklausomai nuo variklio tipo).

Mes atliekame dalelių filtro programinį šalinimą iš šių dyzelinių variklių:

  • TDI
  • CDI
  • CDTI
  • JDTI
  • Multijet
  • Common rail

Programą naudoja patyrę ir šias dalis išmanantys profesionalai, turintys didelę patirtį chip-tuning bei programinės automobilių įrangos valdymo srityse. Daugumai automobilių, kurie turi dyzelinį motorą, atliksime EGR vožtuvo (išmetimo dujų recirkuliaciją kontroliuojantis vožtuvas) išjungimą.

Neretai kartu su kietųjų dalelių filtru taip pat sugenda ir EGR vožtuvas, perdirbantis variklio išmetamas dujas. Taip nutikti gali ir dėl to, jog būna defektuotas pats DPF filtras. Net ir tokiu atveju galėsime programiškai išjungti EGR vožtuvą, vietoj brangaus jo keitimo į visiškai naują detalę.

Įprastai visi kompiuteriniai ir programiniai pakeitimai bei kompiuterinė analizė atliekama prijungus automobilį per vadinamąją diagnostikos jungtį. Kai kuriais atvejais tenka net ir patį pagrindinį kompiuterį išimti, o darbams naudoti laboratorinę įrangą.

 

Kaip pastebėti netinkamą DPF filtrą?

Netvarkingo DPF filtro požymiai:

  • Nestabilus variklio garsas ir darbas laisva eiga
  • Suprastėjusi važiavimo dinamika (apsukos)
  • Išaugęs kuro suvartojimas
  • Švytinti indikatoriaus lemputė „Check engine“
  • Variklis nebegali pasiekti daugiau nei 3000 apsukų
  • Nenatūralus „švilpimas“ varikliui dirbant laisvai (laisva eiga)

Jeigu turite klausimų dėl kietųjų dalelių filtro remonto ar norite pasikonsultuoti, galite su mumis susisiekti telefonu arba rašyti elektroninį laišką nurodytu el.pašto adresu.

Jeigu kietųjų dalelių filtras su programine įranga bus išjungtas teisingai, vėliau atliktas fizinis šalinimas nepakenks varikliui, o net ir priešingai, padės varikliui veikti tvarkingiau ir būti lengviau eksploatuojamu be minėtos detalės.

Mes taip pat užsiimame AdBlue sistemos korekcija. AdBlue (kuro priedo tiekimo sistema) išjungimas dažnai įdiegiama šiuolaikiniuose sunkvežimiuose, autobusuose, lengvuosiuose automobiliuose bei komercinėse ar kito tipo transporto priemonėse su varikliais atitinkančiais Euro 4 ir Euro 5 standartus.

Taip pat atliksime kitas paslaugas susijusias su programinės įrangos korekcija, bei fiziškai pašalinsime kietųjų dalelių (DPF) filtrą ir katalizatorių, jei to reikia. DPF filtro regeneraciją taip pat atliksime savo servise Vilniuje. Įdiegsime slopintuvus, adapterius, suremontuosime išmetimo sistemą.

 

Visi garo filtrų šalinimo darbai atliekami su garantija.

Kietųjų dalelių filtro pašalinimo kainos skiriasi priklausomai nuo transporto priemonės tipo, kompiuterio rūšies ir jame veikiančios programinės įrangos versijos ir jos sudėtingumo. Dažniausiai kompiuterio išimti atliekant šį darbą nereikia, bet kai kurių modelių automobiliuose programavimą galima atlikti tik išmontavus ECU.

 

dpf filtro isjungimas

 

Ne darbo valandomis ar savaitgaliais skambinkite 8-615-30006

Kontaktai

"MB Restauto servisas"
Upės g. 9, Vilnius, Lietuva
8-610-30005
8-615-30006